15 Şubat 2012 Çarşamba

Çiçeklerin Dili...

Çiçeklerin Dili...Sevdiklerimize ve yakınlarımıza sunduğumuz çiçeklerin her birinin farklı bir duyguyu ifade ediyor...




Açelya "nefse hakimiyeti", Pembe veya Kırmızı Akasya da, güzellik, zerafet ve inceliği simgeliyor ve "Seni beğeniyorum" manasına geliyor...



  • Adaçayı eşler arasında, "Biz iyi bir aileyiz" mesajını verirken, Sarı Akasya, "Platonik aşk" demek.



  • Ananas, "Sen kusursuz birisin" ifadesinin açıklaması olurken, Ardıç da, "Seni koruyacağım" demenin bir başka yolu.



  • Badem, "Aşkımızın sürmesini ümit ediyorum" anlamına gelirken, Çan Çiçeği de, "Aşkımıza sadakatle bağlıyım"ın açıklaması oluyor.



  • Çingülü ve Çuha Çiçeği de, "Zarif ve çok güzelsin" ifadesinin anlatımı olurken, Erik de "Sözüme sadık kalacağım" manasına geliyor.



  • Fındık ve Zeytin, "Barışalım" isteğinin iletilmesi anlamına gelirken Fulya, "Sevgilim, geri dön" Gardenya "Gerçek aşkımsın"  Pembe Gül, "Arkadaşımsın", Kırmızı Gül, "Seni seviyorum, bağlıyım sana", Kırmızı Gül Goncası, "Genç ve güzelsin", Hanımeli de, "Sana olan bağlılığım sonsuza kadar sürecek" duygularının izahı oluyor.



  • Hercai Menekşe, "Beynimi işgal ediyorsun, ama ben bu durumdan şikayetçi değilim" mesajı verirken, Ihlamur evli çiftler için "Seni seviyorum" anlamı taşıyor.



  • İçtenliği ifade eden Kaktüs, "Aşkımız için zorluklara katlanmalıyız" mesajı sunarken, Kamelya "Kusursuz bir aşıksın", Koyu Kırmızı Karanfil "Kalbimi kırdın", Pembe Karanfil "Seni unutmayacağım", Kırçıllı Karanfil "Üzgünüm, ama bitmek zorunda", Sarı Karanfil "Beni hayal kırıklığına uğrattın", Beyaz Krezentem "Bana gerçeği söyle" demek oluyor.



  • Kırmızı Lale "Aşk itirafını" ön plana çıkartırken, Alacalı Lale "Gözlerin çok güzel", Mor Leylak "Sana ilk görüşte aşık oldum", Beyaz Leylak "Hoş ve namuslu birisin", Mavi Menekşe "Sana sadık kalacağım", Mor Menekşe "Düşüncelerimi zaptettin", Melek Otu "İlham kaynağımsın", Mimoza "Fazla alıngansın", Nane "Sana karşı içimde sıcak hisler besliyorum", Orkide "Aşkım, sen çok güzelsin, sen çok özelsin", Portakal "Ben de seni seviyorum", Sardunya "İçin rahat olsun, her zaman yanındayım", Sarmaşık "Aşkıma sadıkım", Şeftali "Seninim", Yasemin "Güzel ve hoşsun", Yenibahar "Acını paylaşıyorum", Sarı Zambak "Seni neşeli ve nazik buluyorum" anlamını ifade ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder