15 Şubat 2012 Çarşamba

Benim Babam

Gökçe Naz Türk, Babalar Günü, Melek BabamAnneler için hep ‘’melek annem’’ tamlaması yapılır, ama ben bu tamlamayı babam için yapmak istiyorum. Melek babam… 


Gökçe Naz Türk





Erkekle melek pek bir arada olan, birbirine pek yakıştırılan kavramlar olmasa da ben inatla babamın melek olduğunu söylüyorum. Bir annenin şefkatine, sabrına sahip olabilen, çocuğuyla en az bir anne kadar yakından ilgilenen hatta bu ilgiyi bebekliğinde çocuğunun altını değiştirip, gecelerce uykusuz kalmaya kadar vardıran bir babaya melek denmez de ne denir bilmiyorum.
Ben bir yandan çok şanslı, bir yanan da çok şanssız bir çocuğum aslında… Şanslıyım çünkü mükemmel bir babam var, şanssızım çünkü ileride hayatıma girecek her erkekte babamdan bir şeyler arayacağım ama aradıklarımı bulmam o kadar zor ki…
Canım babam, benim için tüm yaptıkların için sana minnettarım. Dilerim ben de ileride sana layık bir evlat olarak benim için yaptıklarını bir nebze de olsa senin için yapabilirim. Ama biliyorum ki ben her ne yapar ve nasıl yaparsam yapayım sen hep benim yanımda olacaksın.
Belki yaşım ilerledikçe ve hayat şartları beni zorladıkça ilerde sana bunları söyleyecek ne yerim ne de zamanım olmayacak. O yüzden şimdiden söylemek istiyorum, sen benim beyaz atlı prensimsin ve ben seni her zaman çok ama çok seveceğim, tıpkı şimdi olduğu gibi… Seni seviyorum babacığım, hem de yalnızca senede bir gün değil, nefes aldığım sürece… Babalar günün kutlu olsun melek babam…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder