15 Şubat 2012 Çarşamba

Meğer özlemek neymiş daha önce hiç tatmamışım babacığım

Sinem Maçe, Babalar GünüBunu sana yazıyorum okuyamayacaksın ama yüreğimi görüyorsun biliyorum. Çok çok çok şanslıyım ki seninle, senin sıcaklığında 24 yıl geçirdim, kanatlarının altında ve çok şansızım ki artık sen bir meleksin.


Sinem Maçe





Şimdi, bulamayacağımı bile bile baktığım herkeste seni arıyorum. Sen benim her şeyimsin, hani hep bir soru vardır ya anneni mi seviyorsun babanı mı diye ben annemi çok seviyorum ama sana AŞIĞIM. Büyüttüğün sevgiyle, verdiğin değerlerle sen benim bu dünyada bulup bulabileceğim tek aşksın, ne var ki herkeste senden bir parça aradığım için bu gidişle evde kalacağımJ, hem zaten bizim evlenmemizi hiç istemezdin.


Seni her düşündüğümde sevmenin, özlemenin ne demek olduğunu daha iyi anlıyorum. İyi ve güzel ne kadar kavram varsa sen hepsini hak ettin benim canım babacığım… SENİ ÇOK SEVİYOR VE ÖZLÜYORUM…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder