15 Şubat 2012 Çarşamba

Genç, Başarılı Hem de Yakışıklı Sanatçı: KENAN DOĞULU

Kenan Doğulu, Kültür Koleji, Genç, Başarılı Hem de Yakışıklı Sanatçı: KENAN DOĞULUBeş yaşında konservatuarın piyano bölümüne birincilikle girerek müzik hayatına adım atan Kenan Doğulu genç yaşına rağmen birçok başarıya imza attı. İlk albümünü 19 yaşında, kendi söylemiyle ‘hayatın başında, kararların netleşmediği, nasıl bir yola doğru gitmesi gerektiği yönünde kendini sorguladığı bir dönemde’ çıkardı.


Haber: Aycan Yalçınyiğit





“BAŞARININ BENİ ŞIMARTMASINA İZİN VERMEDİM”
Kenan Doğulu: Beni tanımak isteyenlere kendimi anlatmam gerekirse iyi bir insan olmak için uğraştığımı söyleyebilirim. Tüm kötülük ve zorluklara rağmen olayların iyi niyetimi ve anlayışımı hırpalamasına izin vermiyorum. İşimde mükemmeliyetçiyim ama kararsızlığım çoğu zaman beni çok yavaşlatıp zaman kaybetmeme yol açıyor. Ailem her şeyimdir. Hislerimle hayatımı yönlendiririm, rüyalarıma çok aldanmam ama hislerimle gözlerimi bile sorgularım. Yarı zamanlı konservatuar eğitimimi sürdürürken aynı zamanda Kültür Koleji’nde okuyordum. Edebiyata duyduğum ilgi nedeniyle bir ara avukat olmayı düşündüm. Matematik, fizik ve kimyayla aram pek hoş olmasa da idare eder bir öğrenciydim. Maymun iştahlılığım şartlarla birleşince daldan dala sıçrayan zevklerimle başka mesleklere de ilgi duyduğum oldu. Ama müzikteki başarım diğer ilgilerimin üzerini bir güzel örttü. Başardığımın farkına vardığımda 15 senedir bu işi yapıyordum. Takdir görmenin şımartıcı cazibesi beni şaşırtmasın diye hep kendimde olup ayaklarımı yere basmaya çalıştım. Daha yolun başında olduğumu hissediyorum. Yazmadığım çok şarkım, etmediğim bir yığın lafım var. Emin olduğum tek şey; yaptığım işi tüm zorluklarıyla birlikte çok seviyorum ve uzun süre de yapmaya devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder